dimecres, 8 de febrer del 2017

Compte enrera


Avui sí! Avui comença el compte enrera per aconseguir els 2.500 euros que costarà la impressió i enquadernació dels 500 exemplars de llibre-llibreta-llibret que hem preparat amb el Cesc Prat. Precisament avui fa deu anys que ell va començar a escriure els enigmes lingüístics amb el títol de l'Enigma d'avui. Tot va començar un bon dia en que el seu fill li va explicar que una mestra escrivia cada dia un Enigma d'en Màrius Sera a la pissara. La mestra en qüestió no en desvetllava la resposta fins al final de la classe, i en Cesc va pensar que era una bona manera de tenir pendents els alumnes durant una bona estona.



Després d'escriure el primer Enigma, el Cesc ja no va poder parar, i avui porta 10 ANYS, que es diuen ràpid, escrivint-ne un cada dia. Jo m'hi he afegit darrerament, i des de fa quatre anys li faig un dibuixet al text si tinc temps. Enguany em vaig adonar del poder de la formiga, és a dir, de com he anat acumulant els cinc minutets que hi dedico al dia fent un dibuix dins un carpesà. I el resultat ha estat que he hagut d'encetar un carpesà nou. Amb tot aquest patrimoni escrit i dibuixat, no en podem fer alguna cosa? - li vaig preguntar al Cesc. I la resposta ha estat aquest projecte, on hem triat i dibuixat de nou 52 enigmes, a mena de recopilatori. 


Li hem donat forma de llibreta, amb una peana que permetrà tenir-lo a sobre de la taula i anar girant pàgina cada setmana per destvetllar el nou enigma. Hi hem posat 52 enigmes: un per cada setmana d'un any. Tranquils que hi afegirem les respostes al final de tot, només per si algú vol sortir de dubtes.





Després d'aquesta megaexplicació, voleu col·laborar en el projecte?
Molt fàcil! cliqueu el següent enllaç i a veure què us sembla el que us hem preparat:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada